O co należy zadbać żeby Twój trening był efektywniejszy ?


Chodząc na treningi regularnie trzeba odrobić lekcje i odpowiednio się przygotować do treningu. Najlepsi wykonują złożone czynności żeby wykonać efektywny trening, dać z siebie wszystko i wyjść siłowni zmęczony, lecz zadowolony. Chce dać Ci gotowy przepis na to żeby wyjść z treningu z tarczą a nie na niej.

Efektywny trening, to proste !

Nie trzeba wielkich działań żeby spowodować szybszy i lepszy progres na siłowni. Musisz tylko zrobić odpowiedni rachunek sumienia, określić swoje cele i drogę do ich spełnienia. To od niej zależy, kiedy będzie odpowiedniejsza pora do ćwiczeń, co zjesz po treningu i jaki on będzie. Są jednak uniwersalne zasady, dla każdego, które sprawią nie tylko że będziesz lepiej ćwiczył, ale również efekty będą szybciej zauważalne.

A jadłeś?

Daleko nie pojedziesz bez zapewnienia odpskuteczna dieta warszawaowiedniego paliwa. To prawda, tylko u osób z otyłością można pokusić się o poranny trening na czczo, jednak po spożyciu odpowiedniej ilości leucyny i BCAA. W innym przypadku straty mogą być większe niż zyski. Nie tylko nie zapewnisz organizmowi odpowiedniej ilości energii to dźwigania żelastwa lub biegu, ale również sprawisz że będzie spalał własne mięśnie jako źródła energii. Zjedz posiłek (nie za obfity) na 1-2 godziny przed i ciesz się komfortem i energią do pokonania trudności na siłowni.

Nie chwytaj byka od razu za rogi.

Wiele osób tylko wyskoczy z szatni już bierze się za sztangę. To szybka droga do kontuzji. Trzeba przygotować odpowiednio cały organizm na to co masz zamiar z nim zrobić. Najpierw podnieś odpowiednio tętno szybkim marszem lub ergometrem wioślarskim. Cieplej? To się rozciągnij. Najpierw całe ciało a później doszlifuj partię którą poświęcisz jednostkę treningową. Poprawi to mobilizację, jak i również zmniejszy ryzyko kontuzji.

Temat rzeka.

Mięśnie, mimo to że są twarde jak ze stali, składają się z 70 procent z wody. Obniżenie ilości tej substancji o kilka procent może spowodować niezdolność do wykonywania ćwiczeń. Zarówno przed jak i w trakcie treningu pij wodę do woli. Poprawi to wytrzymałość jak i pozwoli na oczyszczenie organizmu z toksyn które mogą hamować jego wydolność.

Masz jakieś pytania, chętnie na nie odpowiem 🙂

Gruby Trener.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *