Buduj masę – Jak zwiększyć swoje możliwości na treningu.


Każda osoba wybierająca się na trening chce dać z siebie wszystko. Oczekujemy, że ćwiczenia będą wyczerpujące, a nasz organizm będzie z nami zgodny w tym celu. Jednak życie czasami nie daje za wygraną i każdemu zdarzają się gorsze dni. Prowadzi to do tego, że z sali gimnastycznej wychodzimy nie usatysfakcjonowani z ćwiczeń i chcemy to zmienić. Jest jednak kilka prostych trików, które przetestowałem na sobie, mogących być przydatnymi i uniwersalnymi do zwiększenia swoich możliwości. Także zastosuj je i buduj masę mięśniową z treningu na trening !!

Ach śpij…

Każdy z nas doskonale zdaje sobie sprawę, że wyspani możemy więcej. To ma również podłoże fizjologiczne. Sen jest momentem odpoczynku, regeneracji naszego ciała. Nie tylko odpoczywamy psychicznie, lecz i  fizycznie. Podczas snu, nasz organizm wydziela hormony zwiększające powstawanie nowych komórek, przez co stare, zniszczone są zamieniane na nowe. Najważniejsza jest jego ilość, dla osoby dorosłej wystarczy około 7-8 godzin, natomiast jeżeli interesuje Cię zwiększanie ilości tkanki mięśniowej, śpij więcej. Badania naukowe wskazują, że najlepszą dawką snu dla odpowiedniego wzrostu mięśni to 10 godzin.buduj masę

Odpowiednio zacznij dzień i buduj masę!

Tak jak rozpoczynamy dzień, rzutuje na cały jego przebieg. Tym ważniejsze jest, jeżeli w planach mamy trening na pełnych obrotach. Na około 3 godzin przed treningiem, trzeba zadbać o odpowiednią ilość wszystkich makroskładników, aby nasz organizm miał zapewniony zastrzyk energii i materiałów budulcowych, żeby dobrze zareagował na trening. Pora przyjęcia takiego posiłku jest równie ważna. Musi zostać przyjęty odpowiednio wcześnie, aby wszystkie składniki mogły zostać strawione oraz nie za późno, żebyśmy nie byli głodni na treningu.

Ważna rola stymulacji.

Można podnieść swoją wydolność na parę sposobów. Udowodniono, że jest kilka substancji może nam w tym pomóc. Kofeina, przyjęta na godzinę przed treningiem jest w stanie podnieść nasze możliwości fizyczne. Dobrym rozwiązaniem jest również jedzenie buraków. Warzywo to zawiera związki azotu, które mogą podnieść naszą wydolność nawet o 15%. Jest również możliwe zwiększanie możliwości naszego systemu nerwowego. Pomocna w tym okazuje się stosowanie ashwagandhy, witamin z grupy B oraz minerałów.

Go BIG or GO home.

Gruby Trener.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *